سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین ابزارهای شبکه ای و ارتباطی آموزش الکترونیکی

بهترین ابزارهای شبکه ای آموزش الکترونیکی برای یادگیری الکترونیکی

لینکدین (LinkdIn)

لینکدین شبکه اجتماعی مخصوص حرفه ها است. لینکدین با استفاده از پروفایل های اعضا، گروه های تخصصی و جریان های خبری، توسط تعداد زیادی از کارفرمایان و متخصصان برای شبکه سازی، ارتقاء خدمات و پیدا کردن شغل استفاده می شود.

اما چرا لینکدین یکی از بهترین ابزارهای آموزش الکترونیکی است: لینکدین به عنوان یک ابزار آموزش الکترونیک، برنامه های کاربردی بسیاری دارد. در سطح ابتدایی، برای حرفه ای ها، داشتن پروفایل لینکدین یک ضرورت است تا حرفه ای بودن و شهرت آن ها را نشان دهد.

لینکدین همچنین یک پلتفرم برای همکاری با همتایان و رهبران فکری فراهم می کند که می تواند به برقراری ارتباطات در دنیای واقعی منجر شود. بسیاری از گروه های مربوط به آموزش الکترونیکی لینکدین برای به روز ماندن در رابطه با اخبار این صنعت و پرسش هایی که توسط متخصصین پاسخ داده می شوند، مفید هستند.

توئییتر (Twitter)

توییتر یک شبکه اجتماعی است که برای گفت و گو ساخته شده است. جاییست که می توانید به روز رسانی های مهم ترین و تاثیرگذارترین افرادی که در صنعت خود را دنبال کنید.

 چرا توئیتر یک ابزار آموزش الکترونیکی محسوب می شود: توئیتر نسبت به لینکدین فرصت های شبکه ای را فراهم می کند که کمتر رسمی هستند. شما می توانید رهبران تفکر eLearning را پیگیری کنید و به راحتی با آن ها ارتباط داشته باشید.

توییتر،همچنین، برای پیگیری و کمک به کنفرانس های بزرگ آموزش الکترونیک ضروری است. با دنبال کردن یک هشتگ، به همه حساب هایی که در مورد آن محتوایی گذاشته اند برای شما نمایش داده می شود.

بهترین ابزار های ارتباطی برای آموزش الکترونیکی

میل چیمپ (Mailchimp)

Mailchimp یک پلت فرم اتوماسیون بازاریابی و سرویس بازاریابی ایمیل است. استفاده از این ابزار فوق العاده اسان است. که ایجاد خبرنامه و ایمیل های کمپین را برای شما ممکن می کند، و برقراری ارتباط با یادگیرنده ها را برای شما آسان تر می کند.

چرا میل چیمپ یکی از بهترین ابزارهای آموزش الکترونیکی است: Mailchimp یکی از بهترین ابزارهایeLearning است که برای برقراری ارتباط با دانش پذیرها است. اگر شما در حال راه اندازی یک دوره جدید هستید و یا می خواهید اخبار سازمان را به اشتراک بگذارید، استفاده از میل چیمپ آسان است که این ویژگی آن را به یک گزینه عالی تبدیل می کند.

همچنین میل چیمپ برای ایجاد صفحات لندینگ، فرم های ثبت نام و تبلیغات بازاریابی عالی است. علاوه بر این، ابزار تحلیلی ساخته شده در میل چیمپ به شما در تجزیه و تحلیل داده ها کمک می کند تا در مورد اینکه چه چیزی کار می کند و چه چیزی نمی کند، درک بهتری داشته باشید.

اسلک (Slack)

اسلک به یک پدیده در محل کار تبدیل شده است. اغلب از آن به عنوان یک جایگزین برای ایمیل طولانی استفاده می شود، اسلک پیام های بلادرنگ را در سراسر تیم و ابزارها منتقل می کند. چرا اسلک یک ابزار عالی برایآموزش الکترونیکی محسوب می شود: اسلک برای ارتباط بین ورودی ها و ارتباط های بین پروژه های مختلفآموزش الکترونیک عالی است.

آموزش الکترونیکی

همچنین می توانید از اسلک برای اشتراک گذاری فایل ها و برقراری تماس های تلفنی VoIP استفاده کنید. طیف وسیعی از شکلک ها و اسلک بات های سرگرم کننده ارتباطات کاری را که ممکن است خسته کننده باشند را  سرگرم کننده می سازد.

Tiny Letter

Tiny Letter یا نامه کوچک کمک می کند که هر کسی یک خبرنامه شخصی ایجاد کند. این ابزار که توسط تیم وابسته به میل چیمپ ایجاد شده است، یک روش رایگان برای به اشتراک گذاری محتوا از طریق ایمیل است.Tiny Letter به شما اجازه می دهد که به روز رسانی ها، خلاصه ها و پیام ها را از طریق خبرنامه به یادگیرندگان ارسال کنید. این برای افرادی مناسب است که به تمام ویژگی های تجاری که میل چیمپ ارائه می دهد نیاز ندارند.

چرا Tiny Letter یک ابزار عالی eLearning است: اگر شما به یک سرویس ایمیل حرفه ای نیازی ندارید، اما می خواهید که به روزرسانی ها را با دانش پذیرها یا شبکه ها به اشتراک بگذارید، TinyLetter برای شما ایده آل است. شما می توانید یک فرم را در وب سایت خود بگذارید یا از فالوئر های توییتر خود بخواهید که در آن مشترک شوند. TinyLetter به شما راهی آسان برای ارسال بهترین مطالب الکترونیکی خودتان به صندوق های پستی مخاطبانتان را ارائه می دهد.

آموزش الکترونیکی
Tiny Letter به عنوان یک ابزار آموزش الکترونیکی

Paper.li

Paper.li یکی از ساده ترین راه های گزینش محتوا از طریق ایمیل است. این برنامه مقالات، فیلم ها و عکس ها را از توییتر، یوتیوب و RSS بر مبنای کلمات کلیدی که شما انتخاب می کنید، جمع آوری می کند و یک سندی مشابه روزنامه منتشر می کند تا آن را با جامعه خود به اشتراک بگذارید.

چرا Paper.Ii یک ابزار آموزشی الکترونیکی خوب است: Paper.li می تواند به عنوان یک ابزار الکترونیکی برای شبکه سازی و ایجاد رهبری فکری استفاده شود. شما همچنین می توانید روزنامه شخصی خود را در Facebookو LinkedIn به اشتراک بگذارید یا آن را به مخاطبین خود ایمیل کنید.

IFTTT

IFTTT مخفف "If This Then That" می باشد. این ابزار ارتباطی دستی است که باعث ارتباط بین برنامه هایی مانند Gmail، Facebook، Instagram و Reddit می شود. اگر اتفاقی در یک برنامه رخ دهد (مثلا نام شرکت شما توئیت)، یک واکنش مرتبط با آن، مثلا یک صدای هشدار به شما ارسال می شود. IFTTT این دستورات را "دستور العمل ها" می نامد.

چرا IFTTT یکی از بهترین ابزارهای آموزش الکترونیکی محسوب می شود: روش های زیادی وجود دارد که متخصصان eLearning می توانند از این دستورالعمل ها در کار خود استفاده کنند. به عنوان مثال، مربیان می توانند دستورالعمل هایی برای اطلاع دادن به دانش پذیران از طریق رسانه های اجتماعی ایجاد کنند که مثلا یک کلاس لغو شده یا به تعویق افتاده است. IFTTT همچنین می تواند به شما کمک کند که شبکه خود را با ارسال یک پیام تشکر خودکار به فالوئرهای جدید گسترش دهید.

 منبع :pafcoerp.com