سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوره آموزش مجازی سازی | VMware را از کجا شروع کنیم؟

دوره آموزش مجازی سازی | VMware را از کجا شروع کنیم؟

دوره آموزش مجازی سازی VMware در بین متخصصان فناوری اطلاعات (IT)، به ویژه افراد فعال در دیتاسنترها و نیز افرادی که وظیفه پشتیبانی از محیط های مبتنی بر بستر مجازی سازی شبکه را بر عهده دارند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و کاملا با آن آشنایی دارند. اما برای آن دسته از کسانی که با تازگی با نام دوره های VMware و یا آموزش مجازی سازی با VMware  آشنا شده اند باید بگوییم که این شرکت در زمینه ارائه راهکارها و محصولات مجازی سازی، سلطان بلامنازع این حوزه شناخته می شود و علاقه مندان به شرکت در دوره های تخصصی مجازی سازی در دیتا سنتر می بایست کار خود را با شرکت در دوره های VMware آغاز کنند.

دوره آموزش مجازی سازی VMware

 

دوره آموزش مجازی سازی دیتا سنتر با VMware چیست؟

هدف از برگزاری دوره آموزش مجازی سازی در دیتاسنتر یا VMware Data Center Virtualization دستیابی به دانش و مهارتی است که به کمک آن بتوان یک دیتاسنتر یا پایگاه داده را به یک زیرساخت انعطاف پذیر و قابل اطمینان مجازی تبدیل کرد. در حوزه نرم افزارهای مجازی سازی، کمپانی VMware از تجربه بالایی برخوردار است و در زمینه ارائه راهکارهای مربوط به مجازی سازی زیر ساخت ها، همچون مجازی سازی دیتا سنتر حرف اول را میزند.

اساس مدرک VCP-DCV را دوره های VMware vSphere تشکیل می دهند و این دوره ها جزو معرتبر ترین دوره هایی که زمینه آموزش مجازی سازی برگزار می شود.

 

شروع مسیر آموزش مجازی سازی دیتا سنتر

شما در اولین گام برای شرکت در دوره های مربوط به آموزش مجازی سازی در دیتا سنتر علاوه بر گذراندن دوره Network+ که پیش فرض اصلی تمامی دوره های شبکه می باشد، می بایست با یکی از دوره های Cisco CCNA یا Microsoft MCSE آشنایی داشته باشید.پس از گذراندن این مراحل است که شما قادر خواهید بود تا برای شرکت در دوره های اخذ مدرک مجازی سازی VMware Certified Professional یا به اختصار VCP اقدام کنید.

 

مدرک VCP چیست؟

VCP یا مدرک حرفه ای مجازی سازی VMware، دانش و مهارت های فنی لازم جهت نصب، پیکربندی، اداره کردن و پشتیبانی از محیط های کاری مبتنی بر بستر مجازی سازی vSphere را فراهم می کند. داوطلبین این حوزه با اخذ مدرک VCP گام بلندی در حوزه پرطرفدار مجازی سازی بر می دارند.

 

برای اخذ مدرک VCP باید در چه دوره هایی شرکت کنم؟

برای اخذ این مدرک می بایست در دوره VMware vSphere: Install, Configure, Manage و دوره VMware vSphere: Optimize and Scale شرکت کنید.

منبع : arjang.ac.ir