سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش آنلاین (آموزش مجازی)

تعاریف

آموزش از راه دور (Distance Learning): شیوه ای از آموزش است که در آن برای شرکت در یک دوره آموزشی نیازی به فضای آموزشی حقیقی مانند دانشگاه یا آموزشگاه نمی باشد. در آموزش از راه دور کارآموز بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل برگزاری دوره آموزشی می تواند از محتوای فراهم شده استفاده نموده و دانش مورد نیاز خود را کسب نماید.

آموزش مجازی یا الکترونیک (E-learning): سبک نوین آموزش از راه دور است. در این شیوه از آموزش انواع محتوای آموزشی مانند نوشتار، صدا، تصویر، انیمیشن و ویدیو به وسیله فن‌آوری‌های مختلفی از قبیل نوارهای صوتی و تصویری، لوح فشرده، شبکه‌های تلویزیونی، نرم‌افزارهای رایانه ای و شبکه های داخلی (اینترانت) و بین المللی (اینترنت) در اختیار کارآموزان قرار می گیرند.

آموزش آنلاین (Online Education): شاخه ای نوین از آموزش مجازی است که با استفاده از جدیدترین ابزارهای ارتباطی مانند ایمیل، وبلاگ، وب سایت و نرم افزارها در بستر شبکه های کامپیوتری خصوصا اینترنت، محتوای آموزشی را در اختیار کارآموزان قرار می دهد. در آموزش آنلاین مدرسین و کارآموزان از طریق اینترنت به صورت همزمان (Synchronous) و یا غیر همزمان (Asynchronous) با یکدیگر تعامل داشته و فرآیند آموزش و یادگیری را به انجام می رسانند.

خدمات مشاوره ای نیز از جمله مواردی است که می توان در سیستم آموزش آنلاین و در موضوعات متنوعی از قبیل خانواده، فردی، روانشناختی، تحصیلی، شغلی و ... ارایه نمود. مشاوره آنلاین به دلیل حفظ حریم خصوصی افراد و سهولت دسترسی به ویژه برای بانوان از استقبال خوبی برخوردار گردیده است.

امتیازات

e-learning

اگر در حوزه آموزش با هر موضوعی فعالیت دارید، تردید نداشته باشید که آموزش آنلاین فصل جدیدی در توسعه فعالیت های شما خواهد بود. ورود به عرصه آموزش مجازی معادل راه اندازی شعبه در تمامی شهرهای کشور است زیرا شما می توانید بدون محدودیت مکانی، خدمات آموزشی خود را در اختیار متقاضیان قرار دهید. اما این موضوع محدود به موسسات آموزشی نیست و می توانید برای افزایش سطح آگاهی مشتریان خود از ابزارهای آموزش آنلاین استفاده کنید تا با کسب اعتبار بیشتر و اعتماد سازی به فروش بیشتری دست یابید.

  • دسترسی به آموزش ها بدون محدودیت مکانی از طریق اینترنت
  • بهره مندی از مدرسان و اساتید مشهور و به نام در سرتاسر جهان
  • عدم نیاز به امکانات آموزشی از قبیل مکان، تجهیزات آموزشی، میز، صندلی و ...
  • برگزاری کلاس ها در تمامی ساعات شبانه روز و ایام هفته
  • کاهش چشمگیر هزینه های برگزاری دوره های آموزشی
  • سهولت دسترسی به کلاس ها برای کارآموزان و اجتناب از عوامل استرس زا مانند حضور در جمع، ترافیک شهری، تاخیر و...
  • رفع محدودیت های آموزشی برای بانوان اعم از مدرس و کارآموز (عدم نیاز به حضور فیزیکی در محل آموزش)
  • تنوع دوره ها و موضوعات آموزشی
  • تمرکز و تعامل بیشتر میان مدرس و کارآموزان و کسب نتایج مطلوب تر
  • و بسیاری موارد دیگر....

منبع: www.skyroom.online